Prijava korisnika






Izgubljena šifra?
Zaboravljeno korisničko ime?
Niste registrirani? Registracija

Košarica
Vaša košarica trenutno je prazna.

Komentari i pitanja

.:PILATES::.::AEROBIC::.::FITNESS:.

Anketa

Da li će se Filip Pejić ponovo boriti u UFC-u?
 

Vicevi o Chuck Norrisu

Šuljanje

Kada se Chuck Norris šulja on ne hoda po prstima on hoda po slomljenim kostima..

Miss Nokaut p.s.

Komentari i pitanja



Zrinka Pažić (lincencirana instruktorica fitnessa i pilatesa od Lucy Knight, UK), suradnik Nokaut Profi sistem d.o.o.


Slaven Petrović (prof. kineziologije i fitness trener), suradnik Nokaut Profi sistem d.o.o.

Sva pitanja šaljite na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

 

Odgovaraju na Vaše komentare i pitanja.



PITANJE:
Poštovani, kupila bi si sobni bicikl (spining), i htijela bi smršaviti. Što da radim? ODGOVOR:Ako želimo smršaviti najlogičniji odabir je smanjiti unos kalorija. To je logična odluka, ali nedovoljno djelotvorna. Zato je dijeta u kombinaciji sa sportom prava stvar! U tom slučaju nećemo potrošiti više energije od unesene, nego ćemo zahvaljujući sportu ubrzati metabolizam. Ovu pojavu možemo izmjeriti i par sati nakon vježbanja.

Jedan od najboljih rješenja je spinning vježbanje, odnosno "sobni bicikl". U sve više teretana se mogu naći profesionalne spinning mašine, na kojima se opterećenje može podešavati.

Preporučljiva metoda: vježbanje treba trajati oko 60 minuta  sa malom pauzom u sredini.

Ako želiš izvući maksimum iz sebe, tada popij napitak sa L-carnitinom 30 minuta prije vježbanja.

Zrinka P.